تبلیغات فراموشت میکنم

مـــن بــِی تـــ♥ــو

مــــن بـــِی تــــ♥ـــو هــــِیچــــم


فراموشت میکنم
فرامـــــــــــــــوشت مــــــــــیکنم...!

به نامردیت قــــــــــــــــــسم

به حافظه ای که تمامش

خاطرات توست!!!

به آغوشی که تمام پیوندهای

جزتوراپس میزند قــــــــــــــــسم

میخورم

فراموشــــــــــــت کنـــــــــــــــــم...
 


نظرات شما عزیزان:

♥♥AVADIS♥♥
ساعت18:15---13 خرداد 1394

حالا که از من دوری
مراقبِ خودت باش
مراقبِ اشک هایت که بی من نریزد
مراقبِ دلت که بی من نگیرد
مراقبِ خنده هایت که بی من کسی نبیند
مراقبِ دست هایت باش
چشم هایت حتی
این ها همه اش امانت است
پیشِ تو
حالا که دستم از دست هایت کوتاست
آغوشم از آغوشت دور
مراقبِ بی قراری هایت باش
مبادا بی من
کسی
آرام جانت شود


mehmed
ساعت19:47---14 ارديبهشت 1394
slm,webe khoshmali dari,avarin.

b mnam sar bzan.khasi tabadol kunim bgu


مهدی نیرومند بیهقی
ساعت22:24---13 ارديبهشت 1394
متاسفانه آدرس وبلاگتو ثبت نمیکنه نمیدونم علتش چیه؟
پاسخ:نمیدونم والا


مهدی نیرومند بیهقی
ساعت22:09---13 ارديبهشت 1394
وبلاگ خوب و جالبی داری دختر گلم ولی اینو بدون جامعه پر از گرگه خیلی خیلی مواظب خودت باش و قدر خودتو بدون دخترم.آدرس وبلاگتو تو لینک دوستهام میذارم.موفق باشی.
پاسخ:خواهش میکنم...


خادم الشهدا
ساعت9:02---13 ارديبهشت 1394
سلام زیبا بود مطالبت.................
پاسخ:ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 9:32 توسط fatemeh740✘